A webáruházak forgalomnövekedése hatékonyan

Akt.:
A webáruházak forgalomnövekedése hatékonyan

Az Opencart és WooCommerce webáruház rendszerek kiváló lehetőséget kínálnak az üzlet fellendítésére használatuk egyszerűségével, bővítményeik tárházával.

Népszerűségük titka az ügyfelekhez való nagyfokú alkalmazkodó képesség és a számtalan vásárlói kedvezmény. Gyorsak és praktikusak, keresőbarát sablonjaik az áruházak kedvező rangsorolását biztosítják a találati listán a kereső programokban.

Az Opencart webáruház rendszer könnyen telepíthető és kezelése sem jelent gondot a felhasználó számára. Az adminisztrációs (admin) felület koordinálása egyszerű és folyamatosan felügyelt. Design tekintetében verhetetlen; eltérő stílusú sablonok adottak a honlap előnyössé tételére. Az OpenCart egyszerre több üzlet vitelére is képes egy admin felületen keresztül, ami lehetővé teszi egy weboldal többnyelvűségét is. Több mint 20 fizetési átjáró és 8 szállítási modul szolgáltatásai vehetők igénybe általa, így téve korszerűvé a webáruház készítés ezen részét.

oc-wo

WooCommerce webáruház rendszernél alapvetően a WordPress weboldal beállításaira kell figyelni, utána lehet csak webáruházat készíteni. A WordPress segít az adott honlap eredményességének ellenőrzésében; moduljával nyomon követhető a forgalom, kimutatható a statisztika. A WooCommerce látványos megjelenítését szolgálják a különböző szerkesztési lehetőségek, így esztétikailag vonzó weboldalt hozhatunk létre. A WordPress társoldalának köszönhetően kibővíthető az alábbi szolgáltatásokkal: blog, GYIK oldal, fórum, kép- és videó galéria. A PayPal, 2Checkout, Authorize.Net, Google Chechout fizetési átjárók támogatják működését.

Az ügyfelek szükségleteinek figyelembevétele jellemzi mindkét webáruház rendszert; igény szerint választható ki az alkalmasabb. Az OpenCart több kiegészítője és modulja garantálja a sikeres üzletet, míg a WooCommerce sokoldalúságával, egyedi megoldási javaslataival tűnik ki. A biztonság mindkét rendszer esetében maximálisan garantált.

Érdekli valamelyik webáruház megoldás? Kérje ingyenes árajánlatunkat!

A webáruházak felhasználói élményének fontossága

Az e-kereskedelem alapja, hogy a weboldalak dizájnja az aktuális trendet tükrözze. Mivel folyamatosan változik a divat, az online marketingnek is figyelembe kell vennie az újdonságokat, és innovatív megoldásokat beépíteni a honlapba. Az alapokra való ráépítéssel fejleszthetjük weboldalunkat, saját stílusunkat belevéve a dizájnba. Nem mindegy, mit tapasztal a látogató a honlapra navigálva, ezért szükséges mindig követni a trendet és felmérni a fogyasztói szükségleteket. A weboldal megtervezésénél a webáruház profilja mellett ügyelni kell a vásárlói igényekre, melyek kényelmi szempontból is mérlegelik, hol és mit érdemes megvenni. A felhasználói élménynek több mint kielégítő akkor, ha a látogató rendszeresen visszatér az adott weboldalra.

2015. év eCommerce trendjei:

Minimális tipográfia

A minimális tipográfia az elegancia és a funkcionalitás keveréke, ahol a hangsúly a terméken van. A szöveg elhelyezésének gondos megválasztásával befolyásolható, hogy a felhasználó figyelme a weboldal melyik részére fókuszálódjon. Szép és esztétikus stílus, abszolút webáruház barát.

Teljes szélességű hátterek

Profi megoldás olyan weboldalak számára, melyeknek fontos a részletek megmutatása. Az üzenetet egyértelműsíti a háttér; gondos kiválasztása dönt az adott weblap sikerességéről. Terméktől függően valósítható meg a teljes háttér megjelenítése, mivel a képen a hangsúly, kevés hely marad a szövegre. A felhasználó élmény itt egyértelműen pozitív töltetű, ezért is kedvelik sokan ezt a típusú dizájnt.

Life Style fotók

A life style fotók az életszerűséget sugalmazzák, elhitetve a felhasználóval, hogy szüksége van arra a bizonyos termékre. A webáruházak gyakran tüntetnek fel életképeket, melyek szigorúan kapcsolódnak az adott témához. A webáruház specifikusan láttatja az ügyféllel lehetőségeit, melyekkel élve jobb, egészségesebb, szebb és elégedettebb lehet.

Óriásképek a termékről

Az egyik legszenzációsabb megoldás a honlapokon való navigálásra, mivel az óriásképekre való kattintással pillanatokon belül ott lehet a felhasználó, amit a képen lévő tárgy, eszköz jelez. A téma konkretizálásával, sokkal érthetőbb a honlap. Igencsak gyakori és népszerű megoldás az új linkek behozatalára.

Rejtett navigációs menük

A rejtett navigációs menük funkciója felhasználóbarát megoldás. A tartalom kiemelését szolgálja a zavaró tényezők – pl. látható gombok, menük –, megszüntetésével. Korábbról ismert funkció, melynek fejlesztésével jól irányítható a weboldal.

Fehér tér

A fehér térnek nevezett háttér esztétikailag tökéletes megoldás. A felhasználó komfort érzését segíti elő a navigálás során, aminek köszönhetően többi időt tölt az adott oldal böngészésével.

Szellem gombok

A szellemgombok a tartalomkövetést teszik egyszerűbbé, mivel nem vonják el a figyelmet a lényegről. Áttetszőségük révén a háttér jól látható.

Évről évre változik a web dizájn trend, de annyi biztos, a klasszikus stílus mindig nyerő. Az utóbbi időben az egyszerűség vezeti a népszerűségi listát; a felhasználók számára a funkciók könnyű elérhetősége a legfontosabb szempont egy adott honlapon. Az aktuális trendek figyelembevételével, az újítások beépítésével, sokkal vonzóbbá tehető egy weboldal, melynek sikeressége nagymértékben függ a naprakészségtől.

A sikeres online vállalkozás

Egy online vállalkozás sikere attól függ, mennyire ismert és elérhető a fogyasztó számára. A sikeres webshop megteremtéséhez megfelelő üzleti modellre és technikai háttérre van szükség. A legfontosabb kérdés, mit szeretne a vállalkozó elérni üzletével, ki a megcélzott vásárlói réteg. Ennek megfelelően válaszható ki a marketing megoldások közül az, amelyik a legjobban passzol az igényekhez. Érdemes szakember tanácsát kikérni, ha nem vagyunk biztosak az ajánlatokban!

Hatékony üzemeltetés a célja minden webáruháznak, melynek fenntartási költségeit meghatározza, hogy bérelt- vagy számunkra kidolgozott, egyedi kivitelezésű sablonról van szó. A bérelhető megoldások olcsóbbak a kezdet kezdetén, de a későbbiekben már akadályozhatják a fejlődést. Az egyediség kifizetődőbb, mivel fokozatos fejlesztést tesznek lehetővé a weboldalakon.

Értékes tartalom töltse meg a főoldalt, mert fontos, mi az első benyomás. Az információk arányos elosztásával befolyásolható, hogy a felhasználó melyik kategóriát választja az oldalon történő navigálás során. Célirányosan határozható meg, mit kívánunk a fogyasztókkal közölni, és mi a weboldalunk profilra. Fontos, hogy friss és naprakész információkkal találkozzon az ügyfél, akinek itt szerzett élménye eldönti, hogy visszatér-e az oldalra.

A vásárlás egyszerűségén múlhat egy üzlet sikere, mivel a fogyasztók igénylik, hogy az általuk választott termék könnyen megszerezhető legyen. Ne kelljen többlépcsősen navigálni, eltévedve az információk áradatában. A kiválasztás folyamatától a fizetésig eljutni ne jelentsen gondot, és lehetőleg a szállítás is garantált szolgáltatásként álljon a vásárlók rendelkezésére. Az áru kiszállításának, gyorsnak, praktikusnak és diszkrétnek kell lennie minden esetben, mivel általában erre van igény.

ecommerce-web-marketing

Vásárlói bizalom megőrzéséhez tartani kell magunkat üzleti koncepciónkhoz; a honlapon közzé tett információk hitelességért vállalnunk kell a felelősséget. Fontos, hogy a felhasználók megbízzanak ígéreteinkben, és tudják, hogy a közzé tett adatok – leírások, dátumok, megnevezések – valósak. A termékek ajánlásánál figyeljünk a szavatosságra; csak minden tekintetben megfelelő árut szabad meghirdetni. Az akciók időtartamára különösen ügyelni kell; a vásárlók számára fontosak a különböző kedvezmények, és rendszeresen követik a szezonális akciókat vagy kiárusításokat. Egy webáruház hitelessége garantálja, hogy a látogató máskor is visszatér és él a webshop nyújtotta lehetőségekkel.

További szakmai titkok, trükkök leírások olvashatóak a Grent Média oldalán.

Hatékony módszerek a webáruházak forgalmának növelésére

Az egyik leghatékonyabb módszer a webáruházak forgalmának növelésére a keresőoptimalizálás alkalmazása. Nemcsak anyagilag megtérülő befektetés, hanem a legjobb eszköz a webshop ismertté tételére hosszú távon. A kezdeti költségek busásan megtérülnek, amennyiben időt és pénzt szánunk üzletünk sikeressé tételére.

Mielőtt azonban azt gondolnánk, hogy az elindított dizájnos és trendi webáruház nem igényel több figyelmet, gondoljunk azokra a tapasztalatokra, melyekről komoly üzletemberek számoltak be. Az első év eredményességének dacára csak úgy tudtak talpon maradni, hogy weboldalukon újításokat eszközöltek, ezzel tartva fenn ügyfeleik érdeklődését. Érdemes az aktuális web dizájn trendek nyomon követése; időben értesülve megtehetők a szükséges változtatások a webáruházban. A statisztikák rendszeres ellenőrzése szolgálja a látogatók és felhasználók fogyasztói élményének feltérképezését.

Új látogatók a honlapon

Az innovációval biztosítható az új látogatók regisztrálása az oldalon, melynek működését a felhasználók szükségletei határozzák meg. A rendszeres felmérésekből, közvélemény kutatásokból megtudható, mit akarnak a vásárlók, mire van igényük. A friss információk népszerűsítésével, reklám útján, garantálható a megfelelő számú vásárlói réteg. Fontos a naprakészség, az egyszerű elérhetőség. A tapasztalatok szerint a kommunikációs csatornák optimalizálásával, a forgalom jelentősen növekedhet, hisz a fogyasztó kérdéseire azonnal választ kap az ügyfélszolgálattól. Ha a fogyasztói élmények kellemesek, várható a fokozott érdeklődés a továbbiakban is az adott weblap iránt.

Költsünk a marketingre

A webshopok létrehozásánál legfontosabb gazdasági szabály, hogy az egy éves költségvetésnek a fele a marketingre vonatkozzon. Ha nem költünk reklámra, a potenciális vásárlók nem fognak időben értesülni termékeinkről, árainkról és akcióinkról. Minden információ elvész, amit közvetítetni szeretnénk a fogyasztók felé. Éppen ezért szakértői támogatásra van szükség, mellyel az előnyös pozíció a találati listákon folyamatosan megtartható. Kidolgozott stratégia, időközönkénti dizájn újratervezés a titok nyitja, hogyan legyünk sikeresek az e-kereskedelemben.

Webáruházak keresőoptimalizálása

A keresőoptimalizálás lényege az adott honlap kulcsszavas keresésre való alkalmassá tétele minden oldalon. A kulcsszavak speciális szavak és kifejezések, melyek becsempészésével a szövegbe elérhető, hogy a kereső programok találati listáján az adott webáruház az elsők között szerepeljen.

Alapvető szempont a keresőoptimalizálásban a kulcsszavak helyes és pontos megválasztása, tekintettel a webáruház profiljára.

Az alapvető kategóriák figyelembevételével döntsünk kulcsszavainkról; a listába olyan kifejezéseket vegyünk fel, melyek összefüggnek termékeinkkel, tevékenységi körünkkel, illetve kötődnek cégnevünkhöz. Üzleti szempontból nem mindegy, mely fogalmakat tekintjük ránk jellemzőnek, mivel ez fog eljutni a vásárlókhoz. Az online marketing alapvető szempontként tekint az önjellemzésre, mely lényegében kiválasztja, mely termék legyen sláger és a legeladhatóbb. Ha extra szolgáltatásaink – szállítás, szerviz – is vannak, akkor mindenképpen vegyük be a kulcsszavak közé.

Google hirdetések

Az internet nyújtotta lehetőségek üzletileg hatalmasak, ezért kár lenne kihagyni, hogy webáruházunkat előnyös pozícióba hozzuk. A Google kiválóan alkalmas rá, hogy kereső programja segítségével üzletünket a találati lista elején megjelenítse, amennyiben keresőoptimalizált weblapunk minden egyes oldala. Automatizált rendszerről van szó, melynek megfelelő beállításával garantált az üzleti siker. A kulcsszavas keresésre alkalmassá téve a webshop könnyen elérhetővé válik az ügyfeleknek, akik gyorsan eljutnak a kívánt virtuális helyre.

Természetes (organikus) listázás és fizetett hivatkozás révén biztosítható a keresőoptimalizálás.

Természetes listázással megállapítható, hogy honlapunk milyen pozíciót foglal el a kereső programok találati listáján. A legelső 2-3 oldal tekinthető üzleti szempontból értékesnek, mivel a felhasználók nagyjából ennyit tekintenek át a több ezer kilistázott oldal közül. A Google rájött, hogy a kulcsszavakra építve kiemelhet bizonyos weblapokat, befolyásolva annak ismertségét. Az optimalizált honlap felhasználóbarát akkor, ha könnyen és gyorsan betöltődik, nem tartalmaz másolatokat és friss információkkal van megtöltve. Lényeges, hogy megközelíthető linkek hibátlanul, kifogástalanul működjenek. Tény, hogy a természetes listázással végrehajtott keresőoptimalizálás időigényes, így több hónapba is kerülhet, míg a webáruház előkelő helyre kerülhet a találatok között.

A Google Adwords szolgáltatása kiküszöböli az idő faktort, és szakértői háttérrel, fizetett hivatkozásként biztosítja a hirdetések megfelelő helyen való megjelenését. Az organikus kereséshez hasonlóan itt is kulcsszavakon van a hangsúly, de ezek a normál találati lista figyelmen kívül hagyásával az oldal más pontján tüntetik fel a szponzorált linkeket. A megjelenítés kritériumai eltérőek; ország, nyelv szerint megadható, hogyan és hol szeretnék megjeleníteni hirdetésünket. Ettől függően számítják fel a fizetendő összeget a Google Awards szolgáltatásaiért. Addig számíthatunk látogatottságra, amíg költünk erre a reklámra, miközben a weboldalunk helyezése a normál találati listán ettől nem változik. Folyamatos frissítésre van szükség és megfelelő online marketingre, hogy webáruházunk gyorsan és könnyen elérhető legyen a keresőprogramok segítségével már az első kattintásra.








hirdet�s