„A termék útja az ötlettől a vásárlókig”

Miskolc – Van egy fantasztikus ötlete? Szeretne belőle bevételhez is jutni? Hogyan jut el a termék vagy szolgáltatás az előállító-fejlesztő kreatív munkájától odáig, hogy a kezébe foghassa az, akinek szüksége lehet rá, és aki hajlandó fizetni is érte? A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) megmutatja ezekre a kérdésekre a válaszokat.

A szövetség november 9-én KKV Roadshow-t szervez a helyi kis- és középvállalkozások számára Miskolcon, a megyei kereskedelmi és iparkamara székházában. A résztvevők megismerkedhetnek a legújabb direkt és interaktív kommunikációs megoldásokkal, a webshopok üzemeltetésével kapcsolatos lehetőségekkel és a vonatkozó jogi szabályozással. A tematika kifejezetten a kkv-k számára hasznos tudnivalókat tartalmazza; az adatbázis, az e-mail-­marketing és hűségprogramok fontossága mellett a tartalommarketing és a vizuális kommunikáció területeire is betekintést nyújt.

„A szövetség gyakorló szakemberek közreműködésével indított képzési programjának célja, hogy az alacsony költségszintnek megfelelően a kis- és középvállalatok számára is elérhető direktkommunikációs eszközök használata minél nagyobb hozzáértéssel párosuljon” – emelte ki Huszics György, a DIMSZ elnöke.

A rendezvény kiemelt témája az adatvédelmi szabályozás, hiszen 2016 májusában új egységes adatvédelmi rendelet került elfogadásra az EU-ban, amely felváltja a jelenleg érvényben lévő magyar adatvédelmi törvényt is. A rendezvényen a részvétel ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Jelentkezni a kepzes@dimsz.hu e-mail-címen lehet.

ÉM








hirdet�s