A nyár jegestea újdonsága a XIXO-tól: lychee ízű zöld tea

A nyár jegestea újdonsága a XIXO-tól: lychee ízű zöld tea
Újabb innovációval kezdte a nyarat az Év Terméke 2014 díjat nyert XIXO márka. A brand jegestea portfóliója a fogyasztói trendeket követve, a meglévő fekete és rooibos tea variációk mellett egy zöld teás változattal egészült ki. Az egzotikus lychee gyümölcs frissítő, nyári íze tökéletesen harmonizál az élénkítő hatású zöld teával, így biztosan a nyár egyik kedvence lesz.

A XIXO prémium magyar üdítőital brand számára mindig is kiemelten fontos volt az innováció és a fogyasztói igények figyelembe vétele. Nem véletlen, hogy már a piacra vezetést követő második évben olyan, elsősorban a fogyasztók visszajelzésén alapuló díjakat nyert el, mint a Magyar Brands vagy az Év Terméke díj. A XIXO márka által képviselt értékek, a kiemelkedő minőség, a megfelelő szakértelem és a fogyasztók igényeinek kielégítésére irányuló folyamatos törekvés eredményeképp könyvelhetők el ezek az elismerések.

Az idei forró nyár beköszöntével a XIXO brand – a fogyasztók legnagyobb örömére – tovább bővíti jegestea portfólióját. Az eddig citromos, őszibarackos, feketeribizlis, körtés és szilvás ízekben kapható feketeteából, valamint az epres ízű rooibos jegesteákból álló termékcsalád a fogyasztói trendeket követve új, zöld teás változattal egészül ki. A lychee gyümölcs nyári, frissítő trópusi íze a zöld tea testet és szellemet élénkítő és fogyasztó hatásával a tökéletes harmóniát teremti meg mind ízben, mind érzésben.

A XIXO termékekre jellemző minőség a lychee zöld tea esetében is garantált: az ital úgynevezett pasztőr eljárással készül, színezék nélkül, természetes zöldtea teakivonatból, és antioxidánst tartalmaz. A dizájnt a többi ízhez hasonlóan a letisztultság keltette életre. A többi XIXO jegesteához hasonlóan a lychee ízű zöld tea is 0,5 és 1,5 literes kiszerelésben került forgalomba. A XIXO legújabb íze a METRO, TESCO és Coop áruházláncokban és a független boltokban kaphatók.

 







hirdetés