8 filléres tipp, amivel az otthonodat wellness központtá alakíthatod

Akt.:
8 filléres tipp, amivel az otthonodat wellness központtá alakíthatod
A wellness szállodák nagyon jók, viszont két probléma van velük: sokat kell utazni és drágák. Mi lenne, ha inkább a saját otthonunkat alakítanánk át egy egész éveben működő wellness központtá. Egy hétvége árából kijön!

A pihenés és a relaxáció nem kell, hogy luxus legyen és mindenkinek szüksége van rá.

1. Jóga. Egyre népszerűbb ez a mozgásforma és egyáltalán nem drága. Növeli a hajlékonyságot, csökkenti a stresszt és nagyon népszerű a wellness központokban is. Kezdj minden reggelt egy kis jógázással, így úgy fogja érezni magát, mintha egy szállodában pihenne.

Yoga

2. Kapcsolj ki mindent! Az emberek 29 százaléka a mobilját nézi meg először és utoljára minden nap. A kikapcsolódás legegyszerűbb és leggyorsabb formája az, ha ettől a rossz szokástól (ha csak átmenetileg is) megszabadulunk. Hazaérve kapcsold ki a kütyükét és maximum a jógás videókat nézegesd rajtuk.

3. Tisztítsd meg magad! A wellness hétvégék egyik jő jellemzője az egészséges ételek. Sok program kifejezetten tiltja az alkohol, a koffein és a nikotin bevitelét, továbbá a szénhidrát és a cukor sem javasolt. Ezeket az otthonodban is ki tudod iktatni, csak döntés kérdésre az egész.

Vegetables

4. Illat. Az aromaterápia már önmagában is hozzásegít ahhoz, hogy könnyeben ki tudj kapcsolódni. Első körben a levendulát ajánljuk, az biztosan beválik.

Aromatherapy

5. Meditáció. Ennél olcsóbb és egyszerűbb relaxációs forma nem létezik. A Harvard kutató bebizonyították, hogy egy 8 hetes meditációs program szignifikánsan képes csökkenteni a stresszt és a szorongást. Az ajánljuk, hogy reggelente szánj rá pár percet és meglátod, sokkal jobban fogod érezni magad.

6. Menj ki a természetbe! A wellness szállodák többsége csodálatos természeti környezetben található, ami nem véletlen. Gyakran azonban már az is elég, ha kimozdulunk az otthonunkból és minden nap egy kis időt eltöltünk a szabadban. Hogy mivel? Bármivel: sétával, olvasással, padon ücsörgéssel.

Nature

7. Görgesd a habszivacsot. Mindössze hét habszivacs matrac kell a gyakorlathoz: egy egyikre hasalj rá, a másikat pedig tekerd össze és előre kinyújtott karral görgesd magad alatt. Ez a nyújtás nagyon jót tesz az izmoknak.

Foam roller

8. Napi edzés. Fuss, biciklizz, amit csak bírsz. Naponta egy rövid edzés is képes megváltoztatni az életedet. Szakértők 30 percet javasolnak.

Running

Címkék: , ,







hirdetés