6 trükk, ami segít a fogyásban, de senki nem beszél róla

6 trükk, ami segít a fogyásban, de senki nem beszél róla
© Forrás: brightside.me
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Nem mindegy, hogy milyen színű tányérból eszik, és az sem, hogy egyedül az asztalnál, vagy társasággal.

1. Mindig a legkisebb adagot válassza

Ha az étteremben lehetőség van arra, hogy kis- vagy nagy adagot válasszon, a kisebb mellett döntsön. Tanulmányok kimutatták, hogy akik nagyobb adagot rendelnek, akkor is megeszik az eléjük helyezett ételt, amikor már nem éhesek.

2. Legyen pozitív!

Fókuszáljon a jó dolgokra, értékelje, ha nemet tudott mondani a desszertnek vagy ha kevesebbet evett, mint gondolta volna.

3. Egyedül étkezzen

Kutatások szerint amikor társaságban étkezünk, többet eszünk. Ez azért van, mert ilyenkor több időt töltünk a asztalnál, és a beszélgetés közben elfelejtjük kontrollálni az étvágyunkat.

4. Szagoljon banánt

banana
Kicsit őrültségnek hangzik, de bizonyított tény, hogy ha almát vagy banánt szimatolunk, az agyunk azt hiszi, hogy ettünk. A kutatásba 3000 önkéntest vontak be, akikkel éhesen szagoltattak gyümölcsöt és valamennyien arról számoltak be, hogy csökkent az étvágyuk.

5. A kék lesz az új kedvenc színe

Egy tanulmány kimutatta, hogy a kék szín csökkenti az étvágyat. A kék tányér, pohár és szalvéta segítség lehet abban, hogy ne faljon fel mindent.

6. Étkezzen tükör előtt

Furcsán hangzik, de ha tükör előtt ülve eszik, harmadával kisebb lesz az étvágya.

(Brightside)


5 reggeli szokás, ami elhízáshoz vezet

Kerüli a gyorséttermeket és a cukros ételeket és mégsem sikerül fogynia? Talán bele sem gondolt még abba, hogy már reggel elront mindent.








hirdet�s