5 reggeli szokás, ami elhízáshoz vezet

Akt.:
5 reggeli szokás, ami elhízáshoz vezet
© Forrás: brightside.me
Debrecen, Miskolc, Nyíregyháza – Kerüli a gyorséttermeket és a cukros ételeket és mégsem sikerül fogynia? Talán bele sem gondolt még abba, hogy már reggel elront mindent. 

Túl sokat alszik

1
Egy kicsit kevesebb alvással a szervezete nem termelne annyi kortizolt, azaz stresszhormont, ami növeli az étvágyat. Tanulmányok kimutatták, hogy a több mint 10 óra alvás növeli a testtömeg-index szintjét, tehát ne csodálkozzunk, ha az orvosok azt tanácsolják, hogy 7-8 órát aludjunk.

Sötétben ébred

2
Közvetlenül ébredés után húzza el a függönyt, hogy jöjjön fény szobájában, a reggeli fény látványa ugyanis segít beindítani az anyagcserét és még 20-30 percnyi napfény is képes befolyásolni a testtömeg-indexének alakulását.

Nem ágyaz be

3
Furcsán hangzik, de igaz. Kutatások kimutatták, hogy akik reggel bevetik az ágyukat, azok éjszaka jobban alszanak, márpedig a megfelelő minőségű alvás egészséges, ha pedig pihentetően alszunk, az út lehet a normál testsúly eléréséhez.

Elfelejti megmérni magát

4
A Cornell Egyetem professzorai kimutatták, hogy a napi mérlegre állás segít a súlyvesztésben. A legjobb, ha rögtön ébredés után, étkezés és folyadék fogyasztása előtt állunk a mérlegre, hogy pontos értéket kapjunk mivel az éjszaka folyamán a szervezetünk vizet veszít.

Keveset reggelizik

5
A Tel Aviv Egyetem professzorai azt javasolják, kezdjük a napot kiadós reggelivel, amely körülbelül 600 kalóriát tartalmaz, ugyanis ha reggelizünk, könnyebben tudjuk követni a napi étrendünket.

(Brightside)


Fotók: 15 pár, akik együtt szálltak szembe a kilókkal

A fogyókúra nem túl könnyű feladat, rengeteg türelem és kemény munka szükséges hozzá. A következő párok viszont őrületes átalakuláson mentek keresztül, hatalmas pacsi jár nekik.

 

Ha ez a 35 előtte-utána fotó nem könnyíti meg a fogyókúráját, akkor semmi

Bizony, keményen meg kell küzdeni azért, hogy elérjük az álomszép alakot. A következő embereknek sikerült.








hirdet�s