Új kampányokat indít a Magyar Turizmus tavasszal

Belföldi kampányt indít a Magyar Turizmus Zrt. márciusban: hat turisztikai régió kedvezményes programjai és akciós csomagok kerülnek fókuszba, másik pillérként pedig belföldi szálláshelyek “kihagyhatatlan hétvégi ajánlatait” kínálják országszerte- tájékoztatta a Független Hírügynökséget az MT. Zrt.

A márciusban induló felvezető kampányok részeként az országos jelentőségű programok közül az Utazás Kiállítás, a Busójárás és a Torkos Csütörtök kerülnek a kommunikáció középpontjába. Szintén az országos akció része a szálláshelyek “kihagyhatatlan hétvégi ajánlatainak” az összegyűjtése és promóciója. A regionális taktikai kampányokban pedig hat régió vesz részt különböző akciók meghirdetésével.
– Független Hírügynökség –

 








hirdet�s